viernes, 2 de septiembre de 2016

Max Nierop

Hola Gent!!! 
Avui eplicaré una mica de les vacances d'estiu, de lo que he fet, de com m'he sentit, si he tingut problemes amb en Matéu, Si he tingut conflictes amb en Gil......
Bueno, jo aquestes vacances vaig tornar d'Holanda i França, vaig seure en el meu llit i vaig pensar: ''Jo que faré en totes aquestes vacances?!''. I jo vaig trobar l'Aplicació Pokemon Go, m'encanta el joc, és molt guai, m'hi vaig viciar peró també divertir molt, També he anat a Pamplona era el primer lloc a on anava afora de Catalunya. Vaig anar amb en Matéu i uns amics a Aqua Brava, m'hi vaig passar molt bé quan un amic s'habia d'esperar per agafar una roda i estavem en un pont, i ell es posa al costat del pont i salta al aigua (per allà passaven les rodes). Aquest estiu també era l'estiu del fútbol, hi havia l'eurocopa. jo ja estava preperat el 2014 per l'Holanda, i què? No, no participen, els han fet fora els Islandèsos i els Txecs, jo des del principi era per Françà, perquè tinc tota la família en allà i la meva mare també és francèsa,jo des del principi pensava que el Portugal ni quederia amb uns dels 16, en Moha també em va dir: ''Tu ja ho veuràs, el Portugal guanyarà AMB sort, PERÒ guanyarà.''. Encara haurè d'anar a Holanda que els meus avis m'han convidat, perquè eren les últimes vacances d'estiu del nivell primària.
Espero que us hagi intresat la meva història!! Fins un altre!!!
                                                                                                           Divendres 2 de Setembre de 2016.
Afbeeldingsresultaat voor euro 2016Afbeeldingsresultaat voor aqua brava 

Afbeeldingsresultaat voor transavia Afbeeldingsresultaat voor pokemon go

2 comentarios:

  1. Hola amics!!, aquest estiu no he anat a gaires llocs, m'he quedat aqui amb la família, m'ho he passat la mar de bé amb els meus amics: hem jugat a fútbol.... etc. Vaig estar dos semanas a Banyoles amb els meus cosins m'ho vaig passar molt bé per què hi havia un torneig de fútbol que va ser molt divertit. I fins un altre amicss!


    Mohamed Ceesay

    ResponderEliminar