lunes, 5 de septiembre de 2016

Pol Font

Hola amics i amigues, 

la meva família i  jo ens hem passat totes les vacances fora de casa, hem anat a Venècia, a França, a un càmping , però jo us explicaré el viatge a Venècia.

Per començar vam sortir 4 hores tard i ens vam perdre mig dia de veure Venècia però quan vam arribar els nostres amics ens van venir a buscar en barca i vam anar a fer un splitz i vam anar a menjar a un restaurant on ens van portar el menjar a la barca i allà ens el vam menjar. 

Un altra dia van anar a veure Venècia i me va encantar.  Tot era preciós,  no només  vam fer plaça sant marco si no que vam anar a veure coses que ens havia recomanat la nostre amiga. 

Un dia vam anar a la platja de mes a prop  amb barca i de tornada la vaig conduir jo va ser fantàstic.  

 L'últim  dia  a la tarda ens  va venir a buscar la nostre amiga i ens va portar a  l'aeroport i per sort el vol va sortir a l'hora que tocava. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario