sábado, 10 de septiembre de 2016

Un dia amb les marmotes


En Pietro, la Maria, la marmota... i JO!!!
Del 9 al 10 de juliol abans  de anar de colònies vaig anar a la muntanya, A la Cerdanya al Pirineu amb la meva família. Hi havien unes noies que eren biològues i veterinàries, que estudiaven les marmotes. Feien unes trampes, quan les atrapaven la punxaven i li posaven una arracada, li mesuraven el pes, l'alçada, li agafaven una mostra de sang
i una mostra de pel. Nosaltres quan hi vam anar en vam atrapar una de petita i la vam poder agafar  quan estava adormida.  jo vaig fer de periodista i vaig fer fotos de tot el procés. Em va agradar molt! I les colònies també em van encantar... però aquesta és una altra història ! ;-)

La marmota i jo! 







No hay comentarios:

Publicar un comentario